• 65020, Україна, м. Одеса, ул. Дегтярна, 12

Послуги в готелі

Ресепшн (ресепшен, рецепшн) – reception – стійка адміністратора в готелі. Окрім оформлення вселення-виселення, на ресепшн можна також замовити екскурсію, столик у ресторані, послуги спа-центру, няні, скористатися сейфом тощо.

Чек-ін – check-in – заселення в готель.

Чек-аут – check-out – виписка з готелю, розрахункова година. У всіх готелях – 12:00. На цей час необхідно звільнити номер, сплатити додаткові послуги. Дія програми "Все включено" закінчується також о 12:00. Продовження перебування в готелі можливе за додаткову оплату.

WiFi - Wireless Fidelity - бездротовий доступ до Інтернету.

LAN – Local Area Network – доступ в Інтернет через локальну мережу.

АВН (на телефонному апараті) – автоматичний визначник номера.

IDE-телефон (переважно у готелях Таїланду).

IDB-телефон – телефонний апарат з АОНом та цифровим автовідповідачем.

LCD (зазвичай про телевізор) - Liquid Crystal Display - плоский рідкокристалічний екран, а також плазмова панель.

Батлер - butler - дворецький (у готелях та номерах категорії VIP).

Room service (зазвичай не перекладається) – доставка в номер. Як правило, провадиться за додаткову плату.

Turn down service – заправка ліжок (додаткова послуга в номерах категорії VIP).

Baby cot (часто не перекладається) – додаткове дитяче ліжечко в номер.